Nytt år...nya tag...

Gott nytt år på er alla!!!

Börja rätt stort att skriva under vårvintern -08. Sen började lagårdsbygget......tid??? Vad är det ???
och ork??? Nej, det blev heldött.
Ska göra ett försök till bättring.
Har varit hos Arne och Margit idag och firat Margits födelsedag.
God mat och lite tårta.
Sen bar det iväg till fjöset.Jag hade provmjölkning ikväll och korna var helknäppa. Vet inte vad som föll i dem.
Kanske fodret var jäst??? Kofylla, eh??? Det lät skumt.
Imorgon kommer fam. Anna och Niklas Boström hit på mat. Det är nog ett år sen sist dem var här.
Ska bli kul iaf.
Ikväll ska jag se på upplösningen på "criminal justies" om jag orkar hålla mej vaken till tolv.
Ha'de'

Kommentarer
Postat av: Edvin

Gott nytt år på dig med!

Hoppas ni har det bra. Viktor hälsar!

2009-01-03 @ 22:57:37
URL: http://edvinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAMMA ! Min söta, tycker om dig så mycket. Bra att du börjat blogga.

2009-01-04 @ 21:10:38
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: emma :)

hahah mamma du har börjat bloggat :) krmara

2009-01-06 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0