mobilen...

Jag är så ledsen och arg på mej själv.
I onsdags när jag kom till"fjöset" så hade vi fått två kalvar ute i ligghallen.
Svea- en nätt och behändig liten brud. Kunde jag bära in till "Elinas spa" där dusch och massage väntade.
Men...kläderna mina var inte så rena...så jag tog av mej dem och slängde in dem i tvättmaskinen.
Efter en kvart i mjölkgropen kom jag på...mobilen.Den låg i byxfickan.
Det enda man kan se på displayen nu efter några dgr på tork är ett svartvitt foster.
Den mobilen år nog bara att slänga. Hur yr får man va' ???
Det går att nå mej på mobil fortfarande för jag har stoppat in sim-kortet i en annan mobil.
Ha' en skön lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ojdå. funka inte telefonen igen?? kanske repar sig med tiden. Det var verkligen skönt att få komma upp till er lite. har saknat er. Nästa gång är vi väl kanske en till då... konstig tanke! har kollat på huset idag. Så fint det var! Sitter och drömmer för fullt nu. Kollar t.o.m jobb på ams. Skulle göra nästan vad som helst för att få det känns det som. Ja, det är väl bara att drömma vidare. kram

2009-01-25 @ 20:54:36
URL: http://haw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0