iskallt...

Det är såååå kallt så jag bara inte fattar...har suttit inne nu en timme men händerna är fortfarande iskalla.
Jag vill ha väääääärme.
Just nu jobbar jag bara...
I morse var jag uppe halv fem för att hinna undan med allt innan byggarna kom.Stackars Elina fick också börja jobba tidigt.
Vi har krockat med varann nu, byggarna och trägstafolket.
Så det är lite knöligt just nu eller mycket knöligt ...rättare sagt.
I två dygn skulle jag försöka mjölka 97 vettskrämda kor. Just nu funkar det iallafall lite, lite bättre bara man slapp frysa så...

Kommentarer
Postat av: elina

hahah ja stackars lilla mig :) haha men stackars lilla dig också! puss

2009-02-12 @ 15:03:32
URL: http://lowholm.blogg.se/
Postat av: lollan

stackars er!!!:)

2009-02-17 @ 17:31:08
Postat av: Anonym

hahah jag tkr det e synd om dig mor :D , men tänk posetivt då går allt lättar, så brukar nån säga till mig :D hahah

2009-02-24 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0