Räfsa....

Är så trött...har räfsat hela dagen idag men nu har vi gått över hela gå'rn.Sköööööönt........
Här kommer lite bilder.....

  Matilda - racerföraren                
På väg till tågstation för en "tripp" till Eskilstuna.
        


    Buskusiner!!!!! Övernattning.        En "räfsande" skugga.



    "Missetissbollar"                            Emma vann!!!!!!! en mycket
                                                                                                                                    delikat tårta.

Kram på er alla.......                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ja visste att det var nått ja missade, ja gissade aldrig på när storsjön skulle gå, haha men förmodlingen hade ja förlorat ändå för det gör ja varje år, ja är nog ingen bra gissare.... så hur äre med min mamma då?!:) ÄLSKAR DEJ! hälsa pappa! puss/elina

2008-05-07 @ 09:41:48
Postat av: Anonym

haha vilka pikar du ger mamma :P men det gör inget, ja vet att ja råkade skriva lite om känslor trots att ja sa att ja inte skulle göra det ... menmen... ja är så kär iallafall, o det är väl göör bra! PUSS

2008-05-07 @ 20:18:57
Postat av: Simon Widholm

kram kram... hade inte så mycket o säga...

kram // Simon

2008-05-07 @ 22:53:01
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: Matildish

haha, jupp"! du vet att jag är en racerförare ;) tihi!! skriv ett inlägg idag mamma när du sitter och tar ett fika efter första passet som ni alltid gör. pusspuss

2008-05-08 @ 09:04:25
Postat av: Hannah Widholm

Hallå där! Hoppas allt är bra! Simon sitter o kollar på nån action på tvn så jag passar på att sitta vid datorn en stund. Var på Lindex idag och gick igenom schemat... visade sig att jag ska börja redan den 10e juni. De hade fått lite problem. Så jag kommer inte att vara uppe så länge som jag hoppats på. Simon o Manne stannar ju en vecka till dock så jag blir alldeles ensam hemma... Längtar efter er! kramar /Hannah

2008-05-12 @ 22:21:17
Postat av: Anonym

Tack mamma för att du älskar mig :) hihi!
o tack för bönerna! puss elina

2008-05-13 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0