Miljöbalken...

Nog är livet rätt blandat.
Just nu jobbar jag så hårt att jag knappt orkar stå längre.
Går upp halv 5 och kör "nonstop" till halv 9 på kvällen.
Pappa kör traktor dagarna i ända. Är det inte skittunnan efter traktorn så är det harven.
Vi har ca.32 ha upplöjt som ska gås över.
Samtidigt som jag försöker stänga och göra i ordning alla hagar.
Har lyckats få ut 8 st. små kvigor i "försökshagen", För att dem ska vänja sej vid "eltråd".
Fick ett sms nyss om att möblerna har kommit. Är så sugen att åka in och hämta dem,
fåtöljerna och borden.
Men först ska jag ta itu med en anmälan till kommunen och det är ingen höjdare:(
Alla uppgifter om verksamhet, miljökonsekvensbeskrivning, avfall, avfallshantering , blablablabla......
Suck och stön! Åter till arbetet.
Hur som helst är det helt ljuvligt ute:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 12:11:56
Postat av: Sanna

Just nu har jag en designtävling i min blogg där du kan vinna en helt ny deisgn :) var gärna med om du vill.
Kram.

2008-05-30 @ 12:19:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: matildish

starkars dej mamma!!! önskar jag var duktig och kunde gå upp o ta fjöset istället för dej! pusss

2008-06-02 @ 12:02:04
Postat av: lovisa

haha,fullt upp hela tiden du har morsan(: men du verkar ha de så bra,o det är juh bra/ha de bra/kram

2008-06-04 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0