Kidden...

...hur stavas "kid" , egentligen ??? Alltså rådjursd"kid". Whatever... vi har haft två rådjur som har gått omkring på åkern nedanför och nu i morse var det två små "bambis" med prickar på huden som med vingliga steg reste sej upp och följde med mamman in mot skogskanten. Romantiskt va???
Är hemma själv idag. Pappa har åkt på gudstjänst i Höla, tjejerna är på Fjällsätra och jobbar och jag sitter här vid datorn, kikar igenom alla "barn"- bloggar. Längtar så efter er alla som är långt bort. Kommer nästan tårar i ögonen. 
Lukas är hemma. Jag ska klippa honom snart och han vill ha kort hår så skyll inte på mej nu.
Det har blivit lite mindre vinter nu. Snön som kom är borta. Solen skiner och det är väl runt 6-7 grader varmt.
Det kom en hagelskur nyss över sjön men den lämnade inga spår efter sej.
Ha'det nu så bra! Alla! Kram!

Kommentarer
Postat av: Simon Widholm

Hej!

köp ett playstation 3 till honom med, då kan vi låna spel av er sedan... för spelen är super dyra!

vi hade oxå hagel igår, kulorna var ca 5 mm i diameter, de va helt sjuk... vet inte om jag sett sådant hagel någonsin förut.

kram, o snart ses vi

2008-05-18 @ 14:17:02
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: matildish

Mamma, du hade ett stavfel!!!!! Tihi!!!! DU är världens bästa morsa ;) Älskar dej, Matildish

2008-05-18 @ 19:45:55
Postat av: olivia widholm

NEEEJ KLIPP HAN INTE ÄN :)
jag vill pröva klippa han :)
MAMMA DU ÄR BÄST !

2008-05-20 @ 10:36:41
Postat av: matildish

flack=flak (:

coh serisöt är ett utav mina nya ord, betyder, Ser/sär i Söt det betyder man är lite knäpp men smatidigt söt, nerå! stava fel där också, jag skäms /: älskar dej mamma

2008-05-20 @ 18:10:53
Postat av: elina

haha va mamma har du glömt bort hur jag luktar! haha de är bara att sluta dina ögon och tänka på mig så kommer nog doften tillbaka! jag kan allt komma ihåg hur du luktar, du luktar så gott min mamma! Saknar den doften, men nu äre inte långt kvar tills vi ses igen och kan kramas som aldrig förr! ÄLSKAR DEJ och PAPPA! hälsa den tokern :) puss/dåtra din

2008-05-22 @ 10:27:56
URL: http://lowholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0