Årets första...

humla! Det kan man väl ändå inte skriva om...för det blev minst tio innan förmiddagspasset var slut.
Det är lugnt hemma nu. Alla tonårstjejer har åkt iväg på en "valborgstripp" till Eskilstuna.
Torgny tog mjölkpasset i morse och jag och Lukas skulle komma upp lite senare och ta "smådjuren".
Det var bara det att....Lukas vaknade inte så tidigt som han brukar och själv sov jag som en "stock".
(Hade varit på valborgsfirande i Ytterån och serverat fika. Kom inte hem förrens vid 12.)
Så vi sov ända till halv 9, välbehövligt.
Får se vad man hittar på idag. Skidor och pulkor städades faktiskt bort igår...skönt.
Det verkar som om det går fortare med isen än vad jag trott. Det har gått flera "råkar" ute på Storsjöflaket.
Var rädd om er därute!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej min älskade mamma! du är kanon bra och vi älskar att sitta o läsa dina inlägg, det är så mysigt o höra hur våren graderar sig där hemma! snart kommer vi hem! PUSSAR / ELINA O SAMUEL!

2008-05-03 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0