Älgen...

Vi har fått en  älgkompis. Vi kallar henne "älgen" och hon kom nu... lagom till "helgen" :)
Måste berätta lite om vårsoaren som jag var på i torsdags.
Det var 0-orna till 4-orna som hade jobbat stenhårt med shower, utställning, loppis, "hembakt", mm.
Lukas lilla klass på 6 pers. sjöng för full hals och när första applåden ramla ner började Lukas studsa på golvet.
-Vad gör du?
-Jag är lycklig.
-Men vad är det för fel på dina fötter?
-Dom är oxå lyckliga.
Han är bara så söt. Fick flera kommentarer om hans "lyckliga" ögon som bara stråla.....
Snacka om att bjuda på sej själv.
Tur för mej att jag fick vara med som enda medlem i den stora familjen.
Sen var vi kvar och hjälpte till med städ och disk till kl11.
På tal om älgen....Torgny vill skjuta den, han äter upp all vår plant och allt foder till kossorna. Är det lovlig jakt nu, förresten???
Må så bra ni kan!

image38

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara önska en härlig helg ;:)
ha de bra
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-24 @ 10:25:57
Postat av: matildish

jaa, jag fick jätte dåligt samvete när jag inte kom! Lukas är dock för söt, lyckligare pojke går inte att hitta (: Du må vara stolt över att han är din o pappas (: Jag fattade poängen med älgen o dom lyckliga fötterna.
pussish älskish deish frånsh dotterish matildish

2008-05-24 @ 11:02:17
Postat av: Petter

Najs bajs med bilden på luckyluk!

2008-05-25 @ 20:24:00
Postat av: Hannah Widholm

Hej hej! Härligt att gå in o läsa på era bloggar. Får ju lite uppdatering så. Har pratat med min nya chef idag om ifall hon kunde ordna så att jag kan stanna uppe någon dag till i alla fall. Får se hur det går. Hon skulle ringa tillbaka senare idag. Hoppas!! Längtar efter er! Många kramar!!!

2008-05-26 @ 11:14:42
Postat av: johanna din dotter

haha. det var en rolig bild på lukas..
och det där om älgen och helgen..
Jag älskar dig mamma

2008-05-26 @ 20:24:53
Postat av: olivia

SAKNAR ER ! HÄLSA LILLEBROR FRÅN MIG : ) men om 8 dagar då kommer jag .

2008-05-27 @ 11:31:10
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: lovisa

åååååå....vad jag tycker om dig mamma+pappa!asså fatta vad mkt ni har hjälp mig med och jag är så tacksam över det...känns som jag kan va rätt dålig på att tacka o så men TACK iaf!hehe,hoppas ni hazr det jättebra,miss you/kramiZ

2008-05-28 @ 19:37:23
URL: http://l0ollan.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah din båt är det mamma. lite pinsamt för er den är i bitar . HAHHA ! saknar dig mamma nu är det en vecka kvar . /olivia

2008-05-28 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0