Vårsnö...

429926-11


Idag kom jag äntligen ut på min efterlängtade skidtur.
Hade flax med vädret oxå.
Nysnö,sol och ett par minusgrader.
Jag älskar verkligen snö och sol...
Mätte upp snödjupet och om jag kom ner till botten??? Så är det drygt 70 cm snö.
Kan erkänna att jag är lite rädd när jag åker ensam i skogen man känner sej rätt liten.
Helt plötsligt flaxade det upp en stor tjädertupp och hjärtat speeda på.
Som tur är har dom skjutit vargarna uppe i Bydalen nu.Skulle inte vilja träffa en så'n i skogen inte nå'n björn heller förstås, men dom sover nog fortfarande. Nästa gång jag åker ska jag ta med mej nå' n. Det känns lite tryggare då .
Ha' de' .Nu ska jag hämta Lukas hos Jonathan. 

 Hurdå, möte??? 
 Snödjup
 Oj,sparken har visst snöat fast.
 Vargarna... 
 Fika!(Johannas hand)
 Sportlov
 Oj! Var tog alla söta, snälla fingrar vägen?

Kommentarer
Postat av: lollan

jag må försöka pimpa min cykel snart,en bild säger mer en 1000 ord du vet(:

2008-03-04 @ 19:24:31
Postat av: olivia din dotter

ÄLSKARDIG MAMMA !
du är den bästa mamma i världen önskar att jag kunde vara där hemma nu i vinterland. jag börja få lite hemlängtan orkar inte vänta dom sisa dagarna tills jag kommer hem,.

2008-03-07 @ 10:42:08
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: Simon

Man lever verkligen i två helt olika världar när det gäller snödjupet =)

Jag skulle ju komma upp under påsken. Men det finns inga biljetter till rimliga priser så vi besluta att sjuta på det lite (2 veckor hade vi tänkt) och då kommer Hannah också. Kram

2008-03-07 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0