Lapphanskar...

Idag kommer det ner typ "södra Sverige snö" här .
Det är blött och kallt. En så'n här dag när man helst vill gå och lägga sej och dra täcket över huvudet.
Men...det gick inte.Torgny hade bokat upp dräktighetsundersökning. Och...hur han har tänkt att jag ska klara av det vet jag inte.
Klockan 13.00 och Lukas kommer hem13.45.
Det är nog 15 djur som undersökas plus avhorningar.
Tur i oturen så stanna Matilda hemma idag.(magsmärtor)
Så det ska väl gå på nå't vis i allafall.
Torgny gästspelar på Lantmännens årsmöte som ordförande idag och ikväll ska jag iväg på Norrskogs årsmöte
sitter med i valberedningen och igår hade vi kretsmöte med Milko.Finns det nå't tråkigare än föreningsmöten.
Jag som hade hoppats att jag skulle fått tid att måla taket idag.Men...det får väl bli nå'n annan gång.
Nej...nu måste jag dra .Ha'de' gott allihop!

Kommentarer
Postat av: olivia

Mamma du är så duktig ! fatatr inte hur du klarar av alla syslor att göra. Men du rä ju vräldens bästa mamma och såna klara vad som helst. saknar dig .

2008-03-12 @ 12:44:55
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: Anonym

ja håller med olivia! Du är så duktig!!! jag blir imponerad över att höra dina äventyr och att du lyckas hålla allting i luften!

SAKNAR DEJ det kändes så gött och prata med dej igår, hela dagen blev tok bra tack vare det!!!
PUSSS du är världens bästa mamma o svärmor/elina o samuel

2008-03-12 @ 19:46:30
Postat av: Simon

Snart kommer jag!!! o ja ska bli bättre på o blogga... har bara så mycket varenda sekund så ja hinner knappt.

2008-03-14 @ 18:45:20
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: lollan

åh, mamma...nu e d exakt sju dagar kvar tills vi ses igen..längtar en massa!!!du o pappa gör verkligen ett sånt bra jobb ibland undrar man hur n orkar,tur att ni kan skifta av varann. sköt om dig och jag tycker om er jätte´ätte mycket/kram

2008-03-16 @ 19:15:47
Postat av: matilda

haha, jaa de var tur de! må skriva lite mamma ;) saknar dej kommer hem tidigt idag, klockan 5 typ, då ses vi! puss

2008-04-01 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0