...Helt galet ...

...Helt galet crazy vad mycket det är just nu. Vårbruket gick i ett med betessläpp, skörden, samt nu introduktion av semesterpersonal.Jag är så trött...hjärtat känns alldeles fladdrigt när man sätter sej ner för att varva ner en stund. Inte bra det här.
Igår grät jag när jag stekte pannkakor och lyssnade på Natalie Cole som sjöng "I wish you love..."
Tänkte på dej "Skruttan" Elina. Tror att du har firat din 22 års dag utan oss för första gången i ditt liv och även i vårt.
Det här med att släppa taget om sina älskade barn kan göra så "ont".

"...But before you walk away
I sincerly want to say
I wish you blubirds in the spring
To give your heart a song to sing
An then a kiss but more than this
I wish you love
An in July a lemonade
Too cool  you in some leafy glade
I wish you health
But more than wealth
I wish you love
My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free 
I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love
But most of all
When snowflakes fall
I wish you love..................."

Ha de gott alla där ute!!!

Hoppas jag är piggare nästa gång jag får tid att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0