Idag har ...

Idag har Olivia lekt "Gör om mej" med mej.
Hon plattade håret och skvätte en massa målarfärg i ansiktet på mej.
Torgny vet inte vem jag är. Så jag hoppas jag får sova bredvid honom i natt.
Tack för alla Grattis-hälsningar!
Idag har vi röjt vid huset i Trägsta. Och jag menar  verkligen RÖJT .
Dem som har bott där har inte gjort mycket åt tomten...iallafall inte i år.
Vi har kört med röjsåg, gräsklippare, krattat. Till slut fick vi ta till betesputsarn och tro det eller ej men Torgny fick ett helt bildäck i den som kila fast sej rejält.
Jaja...nu ser det iallafall bättre ut än innan men mycket jobb kvar.
Ha en bra kväll. Snart kommer sommarn tror jag. På riktigt. Det känns i luften. Riktig värme och soooooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0