Trött...

image5Det är söndag em. Har nyss kommit hem från "fjöset"...Lukas sitter brevid mej och kör krigarspel på andra datorn...snacka om osocial.Skjutsa ner Elina till Svenstavik. Skulle åka med foderbilen ner till Strängnäs.Har varit så kul att ha henne hemma, saknar Samuel bara.
För övrigt har Pappa fått loss skotern.
Igår hade vi barnkalas här. Snacka om "prövning"... tur att Emma ställde upp som "lektant".
Till veckan ska vi köra flyttlass från Frösön. Matilda kommer hem!!!!!
Det kändes lite lågt det här. Är nog tröttheten...har jobbat non stop sen 19 dec nu.
Sen hade jag fem kalvar som har slutat med mjölk.  Dem har skrikit i två dar nu... så det bara tjuter i öronen.

Kommentarer
Postat av: matilda

JAAAA NU KOMMMER JAG HEM MAMMA (: jag längtar såå mkt, för borta bra men hölåsen bäst. Jobbat att du måste jobba nonstop, önskar jag var en äkta bonde så kunde jag mjölka

2008-01-27 @ 19:25:40
URL: http://matildish.blogg.se
Postat av: olivia

ÅÅÅ . mamma du får be emma eller johanna kör en stor massage på dig:)jag saknar dig . ringer dig idag om kvittot och så har jag små kollat på billjet hem efter alive conferans.anntingen på måndag kväll eller söndag kväll . ringer dig så får du se . vi bör beställa den tidigt så vi har råd. :) sen så har jag funderat völdigt mcyket på att ta ledig från skolan några dagar så jag kan vara hemma lite längre.
menemn . jag ringer någon signal du ringer tilbaka . ÄLSKARDIG !

2008-01-29 @ 13:37:07
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: elina

du äla fö sööt mammis! hihi... ja saknar dig! massor utav pussar o kramar! elina

2008-02-01 @ 13:40:50
Postat av: elina

min älskade mamma! Jag saknar dej så mycket! tänk att vi är så långt ifrån varandra! ja är nu inne på min andra dag på surfing the nations och jag börjar komma mer o mer in i det! det är mycket som är nytt, svårast är det nog med engelskan, man blir så låst utav den... man stakar sig och får inga riktigt bra koversationer med folk! haha. men det kommer... det säger alla! så vi får väl tro på det!

jag mår bra iallafall så du vet... inte blivit så brun för det regnar mest hela tiden... men kanske snart :)

PUSSSPUSSS/din dåtra!

2008-02-06 @ 04:25:32
URL: http://www.flink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0