eftermiddag med pannkaka...

Idag hände nå't stort.Jag har pratat med Elina i telefon. Det kändes så overkligt att höra hennes röst så jag blev alldeles konstig i hela kroppen.Saknar dem, men det verkar bara vara bra med dem.Så...det känns bra.Bara Samuel tar väl hand om sitt sår på foten så det inte blir nå'n infektion.
Har sutttit och jobbat med växtodlingsplan idag.Jag är verkligen inte en "kontorsmänniska".Jag förstår inte dem som kan sitta på kontor 40 timmar i veckan. För övrigt tycker jag att dataprogrammet tänker alldeles för sakta.Jag blir liksom frustrerad av att vänta...men nu är 2007 klart så då är det dags för 2008 års växtodlingsplan och i år har jag bestämt mej för att verkligen sätta mej in i "hela" programmet.Det kanske blir lite roligare då...får man hoppas.
Ikväll är det dags för utvecklingssamtal för Emma och eftersom vi har dubbletter får jag den äran att gå även på onsdag med Johanna.Ha det nu så gött...alla läsare. 

Kommentarer
Postat av: matilda

vad taskigt av pappa att låta dej gå på alla!! må vara coolt o prata med nån som e på andra sidan jordklotet.. tycker om dej mamma! kramar

2008-02-18 @ 18:29:58
URL: http://matildish.blogg.se
Postat av: Simon

Hej mamma! ska du inte be pappa skriva lite blogg.. det är ju faktiskt ett ganska bra sätt att komma lite närmare varandra fast man är så långt bort. Kram // Simon

2008-02-18 @ 20:50:30
URL: http://storebrorsan.blogg.se
Postat av: Anonym

hej på dej min söta mor! Det var helt underbart att få prata med dej :) jag blev så varm i hjärtat, men OJ vad ja började sakna dej och alla andra där hemma! Hoppas det får bli bättre med dej, är jobbigt när man är trött så där... mmm... men vi har tänkt lite extra på er... ja kommer i augusti o då ska ja försöka göra så gott jobb som ja bara kan! NI ÄR BÄST! och samuels sår har läkt! PUSS

2008-02-21 @ 08:23:28
Postat av: Olivia Widholm

hahah . du är så duktig mamma . som klarat av oss allihopa med utvecklingsamtal .

2008-02-24 @ 21:10:46
URL: http://sevenwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0