Sovmorgon.......

....vad är det ??? Gick upp klockan fyra i morse för att hinna med allt.
Saknar Torgny, men han kommer hem ikväll efter sin snabbtripp till Småland.
Var iallafall klar med allt "jobb till kl.9.00, skulle vara på HC 9.30,Precis när jag ska därifrån svänger Birger in från Gärdsta rör.
-Dykarn kommer om en halvtimma kan du köra ner slangarna till sjön???
Ops!!! Hur ska det gå??? Jag som inte ens vet hur man byter redskap på en traktorn.
Fick tag på "Kjell" som fixa det där med slangarna och jag hann i tid till HC.
Så nu.....ska jag lägga mej ute i solen på gräset i skoterpulkan och slöa.......
Må så gott !!!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

ojojoj . klockan fyra ? man är ju nästan död då .

2008-04-26 @ 14:56:08
URL: http://sevenwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0