Snö,snö,snö.................................

Det här känns riktigt trist.
Men egentligen rätt väntat. Det brukar ju alltid bli nå't bakslag när man börjar få vårkänslor.
Det har nog snart snöat ett par decimeter och det snöar fortfarande.
Frågan är om man ska göra nå't konstuktivt av situationen. Jag har ju både pensel och färg hemma,så vad hindrar mej från att måla taket? Kanske motivationen och disken på köksbänken.
Nej, nu lät det pestigt ...det är bäst att ta sej själv i kragen så brukar det kännas bättre sen.
Förresten så har "Kommandoran" (Matilda) kommit in på Zebra till hösten. Hon lät så lättad över att ha fått beskedet och jag är så glad för hennes skull.
Nu ska jag måla. Höres...

image18

Kommentarer
Postat av: Simon Widholm

Lägg upp bilder på snön! =) att man alltid ska bli lurad sådär innan man får sammaren på riktigt.

Vilket tak ska du måla? det i utbyggnaden? har pappa hunnit med o isolera klart ännu?

kram o hälsa pappa att han me måste ta o skriva lite någon gång =)

2008-04-07 @ 21:21:27
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: matilda

Jadu, snön kom! jag är ganska glad, jag gillar snö (: men man längtar till sommaren också! tack mamma, känns riktigt lättad att jag vet att jag har kommit in! blir skönt för jag har nära till hem också! massa kramar

2008-04-08 @ 08:55:22
Postat av: olivia

vilke tak målar du ? SAKNAR DIG EN MASSA !

2008-04-09 @ 12:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0