Sädesärlan...

Blev lite besviken idag. Ingen av barnen här hemma visste hur sädesärlan såg ut.
Hur som helst...även den har kommit till Jämtland nu och mej gladde det i allafall.
Är solo här hemma idag. Faktiskt rätt skönt.
Har varit så vansinnigt trött de sista dagarna. Det känns som nå'n har "spikat" fast mej i "väggen".
Tog iallafall en skidtur med Johanna igår längs sjöstranden. Jätteskönt väder.
Idag är det faktiskt mulet så...man vill helst vara inne. Ska städa lite, trots att det är söndag men det är svårt att hinna med på veckorna...allt som ska göras.
Till veckan kommer fam. Klintefeldt hit och hälsar på. Det ska bli kul.
Gonatt...nu går jag och tar en "kortvila".
Ha'de' 

Kommentarer
Postat av: Simon Widholm

Är mycket ledsen över att behöva säga det här men... alla dina barn är ganska dåliga på allt vad fåglar växter och trän heter... Jag framför allt... men det gör inte så mycket vi kan en massa andra saker som musik, måla... o så är vi grymt smarta när vi vill, även om vi ibland kan ge intrycket av lite blondhet....

kram // Simon

2008-04-21 @ 10:06:46
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: lovisa

jag tror att d är en såndär fågel som ni har vid laggårn= den attackeras!!kram

2008-04-21 @ 18:43:40
Postat av: Olivia Widholm

sovgott mamma.
du jag har tittat lite på biljetter hem oxå . aja .
jag tycker om dig så mycket !

2008-04-22 @ 22:36:57
URL: http://sevenwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0