opps....så länge sen.

Var tar tiden vägen egentligen? Det är snart en månad sen jag skrev sist...men det är mycket som har hänt.
Nästan alla"kidsen" var hemma under påsken + familjen Fride'n från Ljungby.
Kul har det varit men väldigt intensivt.
Sen har vi fått ritningarna och kostnadsberäkningarna på nyinvestering för Trägsta mjölkgård.Mycket att räkna på...tänka sej in i...ta beslut om.
Påsken var i alla fall helt otrolig vädermässigt.Kalla nätter och gnistrande sol på dagarna. Vi hade faktiskt vinterns kallaste natt på påskdagen. -27 grader!!!
Nu känns det som om vintern har släppt sitt grepp. Det har varit plusgrader, lite regn och man ser att snön sjunker ihop snabbt.Måndagen och tisdagen tog vi vår sista skidtur upp i skogen. Det var skarsnö och man kunde åka precis överallt med värsta glidet.Det var så var så varmt så kläderna for av. På tisdagen kom vi inte så långt.bara över första hygget sen var dem där. Stora, feta, färska björnspår i snön. Jag får verkligen frossa...det känns så kymigt.Vi vände direkt.
Idag har vi suttit med en ekonom och tittat på siffrorna för bygget...så,vi får se hur det går.
Ha'de' gött!!! 

Kommentarer
Postat av: Simon

Hej mamma... vi har haft första dagen med dåliggt väder sedan veckan innan jag var hemma... känns som det var evigheter sedan det regnade sist. O man blir så trött av regn o sur väder. Har lite ont i huvudet o vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, o om jag hade vetat så är jag inte så säker på att jag skulle orka göra något ändå. Fast jag har spelat trummor i kyrkan idag. Det var kreativt. =) saknar er.. o Hannah sa förut att hon ochså saknar er. Kram / Simon

2008-04-06 @ 17:12:42
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: malin

ja, hur ska det gå sen med två ringar att hålla rätt på:) kram!

2008-04-06 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0